2012. július 14., szombat

Balaton

Fényes buci-zsömlés, csalamádés hamburgert keresni a büfésoron, és végül nem találni. Csak szezámmagos van... :( Így múlik el a világ dicsősége.

Sörözni a régi haverokkal a vállalati üdülőben.

Éjjel az erősödő szélben a hullámverésben fürödni. A parton végigjátszani az obligát jelenetet a tekintélyük illúziójában fürdő, a mindenhatóság látszatához rutinból körmük szakadtáig ragaszkodó szánalmas rendőr-járőrökkel. Egy szál hálózsákban a motorom mellett hangyákkal aludni. A helyzet romantikája mellett egyre többet nyomnak a latba a hátam, derekam, csípőm, és combom alatt elhelyezkedő puklik...

A felkelő napnál végigsétálni az Ezüstparton. Egyik oldalon fűzfák, a másikon az oszlófélben levő szoci szállodasor (kiwi szemüvegen keresztül nézve sok-sok "historic building"). Közöttük be nem épített, gaztól burjánzó telek a rozsdás drótkerítés mögött, és egy - az ingatlan-lufi utolsó másodperceiben elkészült - üres, szellem-járta apartmanház.

Nádassal szegélyezett vitorlás-kikötő. Lejjebb a part mentén szigorúan bilikék vaslépcsők vezetnek a vízbe algától szakállas, síkos fa-fokokkal.

Nekem mind-mind a történelem részei, amik soha nem fognak tankönyvekbe kerülni. Még megfürdök az éjszaka 2-3 fokot lehűlt vízben. Nem is olyan hideg. Öregszünk, de talán nem annyival gyorsabban, mint a Világ, ami körülvesz.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi szépen. Azért annyira nem kell lapogatni a vállamat, mert a végén még elhiszem, hogy irodalmár lettem - múltkor valaki mástól már megkaptam, hogy úgy írok, mint Rejtő... (most őt olvasom, mert nekem eléggé kimaradt)

      Törlés
    2. Nekem bejön, szóval olvasom. Vállveregetés nem lesz, de egy virtuális málnaszörpöt küldök. :D
      Mivel nem tudom milyen zenéket hallgatsz, ezért remélem láttad a Black Sun Empire-t. :)

      Törlés
  2. Isten hozott idehaza, Jocó. Őszintén kívánom,hogy találj boldog perceket, nem csak az operettek harmadik felvonásának a végén.

    Nagyanyó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ismerjük egymást? Bocs, de nem ugrik be, hogy ki vagy, meg az operettes utalás sem esik le (ha ez utal valamire...)

      Eléggé szét vagyok még csúszva - a Hegyalja Fesztiválon voltam, és igyekeztem jól érezni magam...

      Törlés
  3. Hi Joc,
    Elküldtem az aktivátor-t a hotmail-es címedre ha még él.. (mondjuk NDR nem jött vissza, úgyhogy valszeg) ha mégsem akkor dobj egy címet ahová küldhetem.

    J.

    VálaszTörlés
  4. szerintem is zseniális, bár élőben még jobb. marad a blog olvasás

    VálaszTörlés