2010. december 6., hétfő

Scarface

Andrással az új, tér-növelő (1m x 2m-es) tükrömet cipeltük be a nappalimba néhány órával ezelőtt. Sikeresen szét is kúrtuk vele a mennyezeten levő lámpa búráját. Mivel okosan felnéztem a csörömpölésre, ezért megnyertem egy jó 20 dekás szilánkot a pofám közepébe. Ha másfél centivel feljebb kapom, akkor pont kiveri a jobb szememet. (Ezzel ugyan a vakok között még mindig én lennék a király, de ennek akkor biztosan nem éreztem volna át a jelentőségét...)

További számok következnek: 1 deci vér kiömlése után elszorítottam a sebet. András bevitt az ügyeletre. 4 óra alatt 3 öltéssel varrtak össze. A művelet ugyan 10 percnél többet nem vett igénybe, de először a váróban vártunk legalább egy órát. Aztán 2 ellátó szobában fektettek egymás után ágyba, mielőtt hozzám nyúltak volna. (Mindkettőn elaludtam 10-10 percre...).

Végül toltak egy fecskendő Lidocaint a szemem alá, aztán megstoppoltak.

Al Pacino bekaphatja! Sőt: Stallone, Schwarzenegger, és Bruce Willis is! (Chuck Norrison még gondolkodom: nem akarom megkockáztatni az ő haragját, mert lehet, hogy olvassa a blogot...)

3 megjegyzés:

  1. Baszki nagy mázlid volt! Lehet a várakozás a beavatkozással arányosan növekszik.
    Norris bácsival meg nem éri meg szórakozni. :)

    VálaszTörlés
  2. ..már értem az arc szétszabdalós dolgot (nem sorrendben olvastam a postokat). F?sza élmény lehetett.

    VálaszTörlés
  3. Chuck Norrisnak nem kell olvasnia a blogot.

    Ő fejből tudja az egész internetet.

    VálaszTörlés