2009. április 10., péntek

Vissza a jégverembe

Hinnye, de vidám nagypéntek reggel van! Először elég tré volt, mert ez az első nap, amikor felvettem a sapka-zokni-jégeralsó "heavy duty" alvó-felszerelést. Ennek ellenére éjjel fel kellett kelnem még egy extra paplant is üzembe helyezni. Tavaly még május derekán is sort-póló összeállításban rohangáltunk, úgyhogy nem ez a vidámság forrása, hanem az, hogy reggel gyorsan benyomtam egy stampó birs-pálinkát az extrém időjárásra való tekintettel. (A palack azt írja, hogy: "Alk.: V/V 50%", úgyhogy ezzel nagyot nem hibázhattam...) Ez így éh-gyomorra pár perc alatt kellemesem odabasz. Közben lemotoroztam az öbölbe a pékhez, de a spenótos-fetás twistre még fél órát várni kell, úgyhogy visszajöttem. Mindenki tudja, hogy félig berúgni pénz-kidobás, úgyhogy magamhoz szólítottam egy újabb kupica birset. Lassan mehetek a twist-ért, és legalább emelkedett hangulatban kezdem el a teló-szimmering cserét...

5 megjegyzés:

  1. Nem lehetne, hogy inkább Bogi menjen a fetás twistért? :)

    Whatever Zs.

    VálaszTörlés
  2. Jóreggelt és egyben egészségedre!

    Nem volt olyan hideg, kilenc fok, ha lehetett, oszposz :)

    VálaszTörlés
  3. :) Köszi. A tévé szerint 6 volt. Persze lehet, hogy az élet napos (northcote-i) oldalán melegebb van...

    VálaszTörlés
  4. Zs.: Ha már így rákérdeztél: sajnos nem, mert Bogi pár hete elköltözött. És ennél többet nem is mondok, mert így lehet találgatni, meg legalább elkerülöm a kínos magyarázkodást...

    De a twistet sikerült felhozni egyedül. 1 deci birssel a gyomorban sokkal magabiztosabb a bájker...

    VálaszTörlés
  5. Sorry, ebbe sikerült belenyúlnom, pedig csak poénkodni akartam.

    De örülök, hogy épségben megúsztad a rájdot a twistért. :)

    VálaszTörlés