2009. január 25., vasárnap

Seafood fesztivál helyett

Sajnos végül nem mentünk seafood festival-ra, mert Bandi azt mondta, hogy a belépője nem tartalmaz semmiféle kóstolót, hanem a 10 dollár befizetése után még külön mindenért pengetni kell (gondolom, hogy ráadásul többet, mint egyébként...) Hogy mégis legyen seafood, bementünk a "Sárgába", ahol Bogi benyomott egy tál maláj garnélás kwai teow(?)-t. Röhejes összegért akkora adagot adtak, hogy még én is elfáradtam, mire arc mögé toltam az általa meghagyott maradékot. Szerencsére én nem rendeltem semmit, mert a múltkor ezen a helyen beleszaladtam valamibe, ami nem nagyon izlett (meg egyébként sem voltam különösen éhes a sajtok után...) Kénytelenek voltunk felmenni az Albert parkba egy kicsit rápihenni a dologra.





Na, mingyárt folytatom a Déli szigetet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése