2009. január 4., vasárnap

Első post

Valamikor régen megfogadtam, hogy a divathullám ellenére csak azért sem fogok blogot irni... Szerencsére a hullámnak többé-kevésbé vége van (és egyébként is nekem most valódi okom van elkezdeni), úgyhogy én is beállok a nyájba... Különben is: ember vagy te egyáltalán, hogy NINCS BLOGOD?!?!?

Néhány szót magamról, hogy az alap-szituáció világos legyen azoknak, akik nem ismernek. Jocó névre hallgatok. Új-Zélandon élek már több, mint 4 éve. Ez a blog azért születik, hogy ne kelljen huszonötször leirnom mindig ugyanazt, ha a család/barátok kérdezik e-mailen, hogy mi van velem. Ráadásul épp ma érkeztem haza az első Déli-sziget road-tripemől. A blog ennek a nyaralásnak az élménybeszámolójával fog kezdődni. Holnap. Most ugyanis kurva álmos vagyok, és 2 hét nomádkodás után nem akarok éjfélig fent maradni úgy, hogy holnap dolgozni kell mennem... Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése